Постинг
20.03.2014 16:31 -
Как да кажете „Ние сме най-добрите” без всъщност да го казвате
Саморекламата често се оказва много важна за популяризирането на една марка. Без малко натякване, че сте най-добрите, няма как сами да повярвате в това, а така няма да повярват и други.
Затова се запознайте със стъпките, които ще Ви помогнат да оформите стратегия на самореклама и да кажете на всички, че Вие сте най-добрите без всъщност да го казвате.
1. Определете какво сте направили и в какво сте добри. Опишете постиженията си, включително онези, за които сте работили изключително усилено, а не Ви се струват особено велики. Това е картата на личното Ви представяне и тя илюстрира колко далече сте стигнали и какво можете да промотирате. Скромността може и да краси човека, но не помага на фирмите и марките. Празнувайте своите постижения – все пак сте хвърлили толкова труд за...
Четете статията тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing-3/kak-da-kajete-%E2%80%9Enie-sme-nay-dobrite%E2%80%9D-bez-vsashtnost-da-go-kazvate-1027.html
В ерата на социалните мрежи не трябва да...
Силата на парите | Сивата история на Бъл...
10 съвета за създаване на графична рекла...
Силата на парите | Сивата история на Бъл...
10 съвета за създаване на графична рекла...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив