Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2014 11:11 - Изображенията привличат повече ангажираност във Facebook от текста
Автор: biznesidei Категория: Бизнес   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
0



Публикациите на марките във Facebook привличат по-голям брой реакции (харесване и споделяне) от страна на клиентите, показва проучване на Socialbakers.   Визуланите публикации имат по-добро представяне в сравнение с всички други видове публикации – линкове, видеа, статуси, включващи текст – при страниците с малка (1- 99 хил.), средна (100-999 хил.) и голяма (>1 мил.) аудитория.   Независимо от това, разликата в ангажираността е особено забележима при марките с голяма аудитория, чиито публикации с изображения, които получават средно 2199 реакции (харесвания, спеоделяния и т.н.), сравнено с 1805 за видеата, 777 за линковете и 473 за текстовите статуси.   Среден брой реакции за публикация...   Повече информация тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/sotsialni-mreji/izobrajeniyata-privlichat-poveche-angajiranost-vav-facebook-ot-teksta-1079.html



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesidei
Категория: Бизнес
Прочетен: 169573
Постинги: 205
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930