Постинг
29.04.2014 11:11 -
Изображенията привличат повече ангажираност във Facebook от текста
Публикациите на марките във Facebook привличат по-голям брой реакции (харесване и споделяне) от страна на клиентите, показва проучване на Socialbakers.
Визуланите публикации имат по-добро представяне в сравнение с всички други видове публикации – линкове, видеа, статуси, включващи текст – при страниците с малка (1- 99 хил.), средна (100-999 хил.) и голяма (>1 мил.) аудитория.
Независимо от това, разликата в ангажираността е особено забележима при марките с голяма аудитория, чиито публикации с изображения, които получават средно 2199 реакции (харесвания, спеоделяния и т.н.), сравнено с 1805 за видеата, 777 за линковете и 473 за текстовите статуси.
Среден брой реакции за публикация...
Повече информация тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/sotsialni-mreji/izobrajeniyata-privlichat-poveche-angajiranost-vav-facebook-ot-teksta-1079.html
6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия...
Клиентите са това, което публикуват във ...
© Как социалните мрежи определят съзнани...
Клиентите са това, което публикуват във ...
© Как социалните мрежи определят съзнани...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив