Постинг
07.05.2014 13:31 -
4 евтини маркетингови трика, които трябва да опитате
Въпреки, че някои маркетингови кампании може да отежнят бюджета на малката фирма, не всяка от тях изисква големи вложения.
Има различни видове кампании в рекламата и маркетинга, които излизат доста по-евтино и затован е са за пренебрегване. За да намалите необходимостта от висок маркетингов бюджет, възползвайте се от следните 4 предложения за по-евтино рекламиране:
Маркетинг в социалните мрежи. Повече от ѕ от възрастните между 30 и 49 години използват социалните мрежи. Тъй като тези...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing/4-evtini-marketingovi-trika-koito-tryabva-da-opitate-1083.html
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing/4-evtini-marketingovi-trika-koito-tryabva-da-opitate-1083.html
В ерата на социалните мрежи не трябва да...
Силата на парите | Сивата история на Бъл...
10 съвета за създаване на графична рекла...
Силата на парите | Сивата история на Бъл...
10 съвета за създаване на графична рекла...
Следващ постинг
Предишен постинг
Да харчиш или не за маркетинг е въпрос на избор и възможности. Но при всички случаи да се прилага "модерното" за всеки вид бизнес - не само не се препоръчва, а направо се препоръчва да не се прилага. Защо? Защото когато се организира Гиерра маркетинг за фирма за лопати за багери за кариери с флашмод в метрото! Не ефективно - ще загубите и пари и време.
Първото и най-важно условие е кои са клиентите ни - какво знаем за тях - какво харесват - къде ходят - къде се събират - какво четат? И след това как може нашият продукт да реши техните проблеми, да облекчи ежедневието или да ги направи по-богати, по-успешни и т.н.
Или маркетингът отнема време ако ще се постигат смислени резултати (повишаване на продажбите и т.н.). Дори и с малък, та ако ще и без бюджет!
Успех
цитирайПървото и най-важно условие е кои са клиентите ни - какво знаем за тях - какво харесват - къде ходят - къде се събират - какво четат? И след това как може нашият продукт да реши техните проблеми, да облекчи ежедневието или да ги направи по-богати, по-успешни и т.н.
Или маркетингът отнема време ако ще се постигат смислени резултати (повишаване на продажбите и т.н.). Дори и с малък, та ако ще и без бюджет!
Успех
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив