Постинг
27.05.2014 17:23 -
Искате щастливи клиенти? Предложете им покупка, когато могат да си я позволят!
Незавивимо от цената, колкото повече пари имат в джобовете си клиентите Ви след като са купили Вашия продукт, толкова по-добре ще се чувстват те от направената покупка.
Потребителите изпитват различна степен на удовлетвореност от покупката си, а тя е базирана на финансовия им статус по времето на покупката. Влиянието на качеството на продукта или неговата цена има значително по-малко значение за клиентите.
Проучването, стигнало до горепосочените резултати, потвърждава ефектна на т.-нар. „последен долар”, при който клиентската удовлетвореност от даден продукт се измерва с това доколко покупката отежнява бюджета на клиента.
Един от авторите на проучването, доцентът по маркетинг от Арканзаския университет Робин Состър, допълва, че проучването има особено голяма важност за маркетолозите и мениджърите на магазини
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing-3/iskate-shtastlivi-klienti-predlojete-im-pokupka-kogato-mogat-da-si-ya-pozvolyat-1111.html
Потребителите изпитват различна степен на удовлетвореност от покупката си, а тя е базирана на финансовия им статус по времето на покупката. Влиянието на качеството на продукта или неговата цена има значително по-малко значение за клиентите.
Проучването, стигнало до горепосочените резултати, потвърждава ефектна на т.-нар. „последен долар”, при който клиентската удовлетвореност от даден продукт се измерва с това доколко покупката отежнява бюджета на клиента.
Един от авторите на проучването, доцентът по маркетинг от Арканзаския университет Робин Состър, допълва, че проучването има особено голяма важност за маркетолозите и мениджърите на магазини
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing-3/iskate-shtastlivi-klienti-predlojete-im-pokupka-kogato-mogat-da-si-ya-pozvolyat-1111.html
Задържане на клиентите
Ароматът, който кара клиентите да харчат
Честит рожден ден! Три думи, които клиен...
Ароматът, който кара клиентите да харчат
Честит рожден ден! Три думи, които клиен...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив