Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2014 10:22 - 4 стъпки за справяне с клиентски оплаквания
Автор: biznesidei Категория: Бизнес   
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове:
0



Където има клиенти, има и оплаквания. Колкото и да Ви се иска да се надявате на липсата им, все ще се намери някой, който да е недоволен от продукта или услугата Ви. Затова и Ви е гатантирана срещата с проблеми от клиентски характер.

Важното, когато се сблъскате с подобен проблем, е как ще подходите към неговото решаване. Защото ако се справите добре с тази задача, можете да спечелите, вместо да загубите клиент.

Ако сте се изправили пред клиент, чиито впечатления от продукта Ви са негативни, следвате тези 4 стъпки за решаване на проблема и спечелване на доверието на клиента:

1. Признайте проблема. Класическото клише в клиентското обслужване гласи, че клиентът винаги е прав. Въпреки, че всичко може да се окаже просто недоразумение, най-лошото, което можете да направите е да игнорирате клиент, който твърди, че има проблем с...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/upravlenie-na-biznesa/4-stapki-za-spravyane-s-klientski-oplakvaniya-1131.html



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesidei
Категория: Бизнес
Прочетен: 169632
Постинги: 205
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930