Постинг
08.07.2014 16:25 -
Запомнящо се лого = запомняща се марка
Фирмите, които искат марката им да бъде незабравима, трябва да имат лого, което се помни лесно. То е често първото, което клиентите виждат от дадена фирма, затова е много важно да бъде подходщо и да оставя правилното впечатление.
Логото, точно както всички изображения, дава голяма информация за това какво е предприятието, какви са ценностите му. Въпреки това много малко са фирмите (средни, малки и микро), които обръщат достатъчно внимание на тази важна част от маркетинговите си инструменти.
Затова, когато изготвяте дизайна на логото си, трябва да внимавате то да бъде опростено, лесно за запомняние и логично.
Независимо дали сега започвате да работите по логото си или искате да го промените, обмислете внимателно цветовете, формите, шрифтовете, които ще използвате, както и емоциите, които искате то да подсказва. Ако логото Ви не отговаря на идентичността и ценостите на фирмата Ви, то само ще навреди на маркетинговите Ви усилия и ще повлияе негативно на популярността и доверието към марката.
Ето как стоят нещата с цветовете, формите и шрифтовете и асоциирането им от страна на клиентите:
Посланието на формите
Формите на логата означават много повече, отколкото си представяте. Използват се да предадат основното значение на марката Ви и да дадат допълнителна информация за идентичността на...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing/zapomnyashto-se-logo-=-zapomnyashta-se-marka-1175.html
Логото, точно както всички изображения, дава голяма информация за това какво е предприятието, какви са ценностите му. Въпреки това много малко са фирмите (средни, малки и микро), които обръщат достатъчно внимание на тази важна част от маркетинговите си инструменти.
Затова, когато изготвяте дизайна на логото си, трябва да внимавате то да бъде опростено, лесно за запомняние и логично.
Независимо дали сега започвате да работите по логото си или искате да го промените, обмислете внимателно цветовете, формите, шрифтовете, които ще използвате, както и емоциите, които искате то да подсказва. Ако логото Ви не отговаря на идентичността и ценостите на фирмата Ви, то само ще навреди на маркетинговите Ви усилия и ще повлияе негативно на популярността и доверието към марката.
Ето как стоят нещата с цветовете, формите и шрифтовете и асоциирането им от страна на клиентите:
Посланието на формите
Формите на логата означават много повече, отколкото си представяте. Използват се да предадат основното значение на марката Ви и да дадат допълнителна информация за идентичността на...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing/zapomnyashto-se-logo-=-zapomnyashta-se-marka-1175.html
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив