Постинг
12.05.2014 17:34 -
6 причини да уволните клиент
Когато сте още в началото на бизнеса вероятно сте готови да работите за всеки клиент, който потърси услугите Ви. Независимо от това не всеки клиент си заслужава да бъде обслужен. Емоционалните, физическите и менталните негативи от отношения с лоши клиенти могат да Ви попречат да се радвате на работата си и да се отразят негативно на отношенията Ви с други клиенти. Затова и понякога е по-добре да развивате бизнеса си, без да работите за клиенти, които само ще Ви пречат.
Как да разпознаете този тип потребители, обаче? Ето 6 знака, че човекът, който е дошъл при Вас с поръчка, ще Ви причини повече вреда, отколкото ще Ви донесе полза:
1. Клиенти с неразумни и неизпълними изисквания. Представете си клиент, който се обажда в 23 часа с нова идея. Или клиент, който изисква да му отделите един служител, с който да работи само той. Или пък клиентът, който не може да планира и изисква да му свършите работа в последния момент.
Ако не можете да задоволите подобни...
Научете повече тук: http://www.clubbiznesidei.bg/statii/upravlenie-na-biznesa/6-prichini-da-uvolnite-klient-933.html
Задържане на клиентите
Как да накарате клиентите си да напишат ...
Искате щастливи клиенти? Предложете им п...
Как да накарате клиентите си да напишат ...
Искате щастливи клиенти? Предложете им п...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив