Постинг
01.07.2014 10:40 -
Имейл маркетингът бие социалните мрежи
Причината толкова много фирми да наводняват електронните пощи на клиентите си със съобщение се крие във факта, че имейл маркетингът работи.
Проучване на консултантската фирма McKinsey and Co. е отркило, че рекламирането по електронната поща е много по-ефективно от опитите да се привлекат клиенти чрез социалните мрежи. Още повече – имейл маркетингът е около 40% по-успешен в сравнение с Facebook и Twitter взети заедно. Нивото, в което имейлите генерират поръчки, е приблизително три пъти това на социалните мрежи, а и стойността на поръчките е със 17% по-висока.
Причината за успеха на имейл маркетингът е, че голяма част от хората все още използват електронната си поща ежедневно.
За да се възползвате от тази възможност в най-голяма степен, ето няколко полезни съвета:
Проучване на консултантската фирма McKinsey and Co. е отркило, че рекламирането по електронната поща е много по-ефективно от опитите да се привлекат клиенти чрез социалните мрежи. Още повече – имейл маркетингът е около 40% по-успешен в сравнение с Facebook и Twitter взети заедно. Нивото, в което имейлите генерират поръчки, е приблизително три пъти това на социалните мрежи, а и стойността на поръчките е със 17% по-висока.
Причината за успеха на имейл маркетингът е, че голяма част от хората все още използват електронната си поща ежедневно.
За да се възползвате от тази възможност в най-голяма степен, ето няколко полезни съвета:
Резултати от маркетинг в социалните мреж...
Изображенията привличат повече ангажиран...
Ефективни публикации в социалните мрежи ...
Изображенията привличат повече ангажиран...
Ефективни публикации в социалните мрежи ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив