Постинг
05.06.2014 11:19 -
5 начина да изгубите клиентите си
Поддържането на клиентското удовлетворение е ключ към спечелването на доверие. Някои фирми се справят добре с тази задача, като стигат до неподозирани висоти в усилията си за задържат клиентите. Други считат, че обслужването е просто необходимо зло.
А има и един интересен тип организации, които твърдят, че предлагат превъзходно обслужване, а когато им се наложи да решат някакъв проблем или да се справят с оплакване, се оказват неподготвени и нежелаещи да се занимават с това.
Така се губят клиенти. При това завинаги. Ето как още можете да изгубите потребителите си и те никога повече да не закупят Ваш продукт:
Преструвайте се, че даден проблем не съществува. Няма значение какво се...
Научете повече тук: http://www.clubbiznesidei.bg/statii/upravlenie-na-biznesa/5-nachina-da-izgubite-klientite-si-967.html
А има и един интересен тип организации, които твърдят, че предлагат превъзходно обслужване, а когато им се наложи да решат някакъв проблем или да се справят с оплакване, се оказват неподготвени и нежелаещи да се занимават с това.
Така се губят клиенти. При това завинаги. Ето как още можете да изгубите потребителите си и те никога повече да не закупят Ваш продукт:
Преструвайте се, че даден проблем не съществува. Няма значение какво се...
Научете повече тук: http://www.clubbiznesidei.bg/statii/upravlenie-na-biznesa/5-nachina-da-izgubite-klientite-si-967.html
Най-любимата история на Лари Уингет за о...
6 причини да уволните клиент
4 стъпки за справяне с клиентски оплаква...
6 причини да уволните клиент
4 стъпки за справяне с клиентски оплаква...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив