Постинг
07.05.2014 13:31 -
4 евтини маркетингови трика, които трябва да опитате
Въпреки, че някои маркетингови кампании може да отежнят бюджета на малката фирма, не всяка от тях изисква големи вложения.
Има различни видове кампании в рекламата и маркетинга, които излизат доста по-евтино и затован е са за пренебрегване. За да намалите необходимостта от висок маркетингов бюджет, възползвайте се от следните 4 предложения за по-евтино рекламиране:
Маркетинг в социалните мрежи. Повече от ѕ от възрастните между 30 и 49 години използват социалните мрежи. Тъй като тези...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing/4-evtini-marketingovi-trika-koito-tryabva-da-opitate-1083.html
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/marketing/4-evtini-marketingovi-trika-koito-tryabva-da-opitate-1083.html
В ерата на социалните мрежи не трябва да...
Силата на парите | Сивата история на Бъл...
10 съвета за създаване на графична рекла...
Силата на парите | Сивата история на Бъл...
10 съвета за създаване на графична рекла...
Apostapostoloff-човека който много говор...
АМА ХА! ДОЛЕ САЩ! ДОЛЕ ЕС! ДОЛЕ НАТО! ДА...
ЕДНО МОЕ ЕМБЛЕМАТИЧНО СТИХОТВОРЕНИЕ
АМА ХА! ДОЛЕ САЩ! ДОЛЕ ЕС! ДОЛЕ НАТО! ДА...
ЕДНО МОЕ ЕМБЛЕМАТИЧНО СТИХОТВОРЕНИЕ
Следващ постинг
Предишен постинг
Да харчиш или не за маркетинг е въпрос на избор и възможности. Но при всички случаи да се прилага "модерното" за всеки вид бизнес - не само не се препоръчва, а направо се препоръчва да не се прилага. Защо? Защото когато се организира Гиерра маркетинг за фирма за лопати за багери за кариери с флашмод в метрото! Не ефективно - ще загубите и пари и време.
Първото и най-важно условие е кои са клиентите ни - какво знаем за тях - какво харесват - къде ходят - къде се събират - какво четат? И след това как може нашият продукт да реши техните проблеми, да облекчи ежедневието или да ги направи по-богати, по-успешни и т.н.
Или маркетингът отнема време ако ще се постигат смислени резултати (повишаване на продажбите и т.н.). Дори и с малък, та ако ще и без бюджет!
Успех
цитирайПървото и най-важно условие е кои са клиентите ни - какво знаем за тях - какво харесват - къде ходят - къде се събират - какво четат? И след това как може нашият продукт да реши техните проблеми, да облекчи ежедневието или да ги направи по-богати, по-успешни и т.н.
Или маркетингът отнема време ако ще се постигат смислени резултати (повишаване на продажбите и т.н.). Дори и с малък, та ако ще и без бюджет!
Успех
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив