Постинг
27.06.2014 17:27 -
5 начина на превърнете клиентските оплаквания в бизнес идеи
Автор: biznesidei
Категория: Бизнес
Прочетен: 499 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 27.06.2014 17:28
Прочетен: 499 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 27.06.2014 17:28
Трепвате ли разтревожено всеки път, когато клиент се оплаче? Ако е така, време е да започнете да се вглеждате във възможностите зад всяко клиентско неговолство. Възможности, които могат да доведат до нов продукт, нови продуктови линии, услуги или начинания. Но как да идентифицирате новите бизнес идеи, скрити зад оплакванията?
Ето 5 начина да започнете:
1) Бъдете готови да запълвате празнините
За да добиете полезна информация от клиентите си, те трябва да знаят, че приветствате всички впечатления, които желаят да споделят с Вас. Че сте готови да ги изслушате всеки път, когато решат да Ви споделят какви пропуски имат продуктите Ви. В противен случай никой няма да Ви ги обясни и ще продължите да преднагате недостатъчно добри продукти.
2) Опростяването може да бъде възможност за бизнеса.
Клиентите Ви искат ли да им продавате по-опростен продукт? Това е знак, че предлаганото от Вас е по-сложно, отколкото е необходимо. Ако например продуктът Ви има две функции, от които клиентите ползват само една, предложете им само нея, а другата функция обособете в друг продукт, който да предлагате на други клиенти...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/biznes-idei/5-nachina-na-prevarnete-klientskite-oplakvaniya-v-biznes-idei-1161.html
Ето 5 начина да започнете:
1) Бъдете готови да запълвате празнините
За да добиете полезна информация от клиентите си, те трябва да знаят, че приветствате всички впечатления, които желаят да споделят с Вас. Че сте готови да ги изслушате всеки път, когато решат да Ви споделят какви пропуски имат продуктите Ви. В противен случай никой няма да Ви ги обясни и ще продължите да преднагате недостатъчно добри продукти.
2) Опростяването може да бъде възможност за бизнеса.
Клиентите Ви искат ли да им продавате по-опростен продукт? Това е знак, че предлаганото от Вас е по-сложно, отколкото е необходимо. Ако например продуктът Ви има две функции, от които клиентите ползват само една, предложете им само нея, а другата функция обособете в друг продукт, който да предлагате на други клиенти...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/biznes-idei/5-nachina-na-prevarnete-klientskite-oplakvaniya-v-biznes-idei-1161.html
6 причини да уволните клиент
Искате щастливи клиенти? Предложете им п...
4 стъпки за справяне с клиентски оплаква...
Искате щастливи клиенти? Предложете им п...
4 стъпки за справяне с клиентски оплаква...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 75
Архив