Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2014 17:27 - 5 начина на превърнете клиентските оплаквания в бизнес идеи
Автор: biznesidei Категория: Бизнес   
Прочетен: 499 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2014 17:28


Трепвате ли разтревожено всеки път, когато клиент се оплаче? Ако е така, време е да започнете да се вглеждате във възможностите зад всяко клиентско неговолство. Възможности, които могат да доведат до нов продукт, нови продуктови линии, услуги или начинания. Но как да идентифицирате новите бизнес идеи, скрити зад оплакванията?

Ето 5 начина да започнете:

1) Бъдете готови да запълвате празнините
За да добиете полезна информация от клиентите си, те трябва да знаят, че приветствате всички впечатления, които желаят да споделят с Вас. Че сте готови да ги изслушате всеки път, когато решат да Ви споделят какви пропуски имат продуктите Ви. В противен случай никой няма да Ви ги обясни и ще продължите да преднагате недостатъчно добри продукти.

2) Опростяването може да бъде възможност за бизнеса.
Клиентите Ви искат ли да им продавате по-опростен продукт? Това е знак, че предлаганото от Вас е по-сложно, отколкото е необходимо. Ако например продуктът Ви има две функции, от които клиентите ползват само една, предложете им само нея, а другата функция обособете в друг продукт, който да предлагате на други клиенти...
Научете повече тук: http://www.biznesidei.bg/chlenove/biznes-idei/5-nachina-na-prevarnete-klientskite-oplakvaniya-v-biznes-idei-1161.html



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: biznesidei
Категория: Бизнес
Прочетен: 169594
Постинги: 205
Коментари: 4
Гласове: 75
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930